Efekty marketingu internetowego na przestrzeni 5 miesięcy dla nowego klienta

Case study - Analiza przypadku (skrót)

Efekty działań marketingowych na przestrzeni 5 miesięcy dla nowego Klienta.

Strona firmowa nowa - powstała na przełomie 2013/2014r. Technika wykonania - system CMS. Firma kilkuosobowa, obszar działania firmy - meble realizowane na zamówienie. Produkt z tzw. wyższej półki. Liczba pożądanych zamówień - do 10 tygodniowo. Początek współpracy - 18 stycznia 2014r.

Podjęte działania

  • Analiza profilu działania klienta
  • Dobór fraz kluczowych
  • Optymalizacja strony internetowej
  • Pozycjonowanie strony w wyszukiwarkach
  • 30.04.2014r. - włączenie elementów marketingu treści

Liczba unikalnych użytkowników odwiedzających stronę wzrasta.
Dane wg stanu na 18 czerwca 2014r., liczba UU - 196

Analiza efektów - dzień 18.06.2014r. - analizowany jeden dzień

  • Procent odrzuceń - 37,24% (czyli 73 odrzucenia),
  • Kontakt ofertowy - 15 osób,
  • Liczba zamówień - 3,
  • Stopień konwersji w stosunku do kontaktu - 20%.

Postawiony cel został osiągnięty.